Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-07-2023, 13:19 door Anoniem

Kortom, je bent geschrokken en hebt wat af te reageren, en hebt daarbij de neiging om het dik aan te zetten om te benadrukken hoe erg het is. Ja joh, dit is vervelend. Het zou nog veel vervelender zijn geweest als je bank niet meteen aan de noodrem had getrokken. Je bent behoorlijk onthand als je door een geblokkeerde pas of rekening een paar dagen niet bij je geld kan. Je bent nog veel meer onthand als je nooit meer bij dat geld kan omdat het er niet meer is. Vraag: hebben ze je geen manier aangeboden om aan geld te komen zolang de blokkade geldt? Ik heb ooit meegemaakt dat een pas werd geblokkeerd nadat ik die had gebruikt bij een betaalautomaat waarmee geknoeid bleek te zijn. Ik werd ook gebeld, en behalve de uitleg van wat er aan de hand was kreeg ik ook een uitleg van hoe ik aan geld kon komen zonder die pas. Ik had het niet nodig, maar ze hielden er duidelijk rekening mee en kaartten het zelf aan.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha