Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-07-2023, 14:53 door Anoniem

Door Anoniem: Daarnaast is het raar dat ze meteen de boel blokkeren, zelfs zonder eerst om uitleg te vragen. Als je eenmaal de verdenking op je hebt, is blijkbaar alles geoorloofd. Ah, jij bent er zeker ook eentje die , als er weer eens een fraude gebeurd roept, roept dat de bank dat had moeten voorkomen ? En als het geld stroomt naar Roemenie moeten ze het lekker laten doorstromen en rustig NAbellen met de klant of dat achteraf wel de bedoeling was ? Weg is weg.. Wat banken inderdaad doen als ze een transactie (patroon) zien dat het vermoeden geeft dat iemand rekening misbruikt wordt (gestolen pas, creditcard etc) is blokkeren - en navragen "was het inderdaad je bedoeling om deze transacties te doen" . Feitelijk precies wat je wilt : stop/parkeer het weglekken van geld, en meldt/vraag na of dat de bedoeling was. Ik heb ook wel eens een "bent U dat zelf inderdaad" belletje gehad, toen ik met m'n (verder nooit gebruikte) creditcard opeens een vrij fors bedrag uitgaf, ook nog in GB .

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha