Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-07-2023, 15:34 door Anoniem

Door Anoniem: Typisch dat de bank *jou* verificatievragen wilde stellen. Logischerwijs zou dat andersom moeten zijn. Zo typisch , want natuurlijk zijn telefonische contactnummers altijd perfect up to date bijgewerkt door de klant, en gebeurt het nooit dat iemand anders dan de rekeninghouder een telefoon aanneemt . Dus : prima proces dat ze inderdaad (ook) verder verifieren of de stem die opneemt ook nog de juiste rekeninghouder is. Inderdaad is het wel een kip-ei verhaal dat je als opgebelde wel wilt weten dat je met de echte bank spreekt, zeker wanneer je allerlei controle vragen (geb datum, adres, rekeningnummer enzo) gaat oplepelen . Waarschijnlijk kun je het beste vragen om een omschrijving of ticket nummer waarmee je - bij het zelf terugbellen - snel bij de juiste persoon/afdeling/situatie terecht komt. Een eventueel opgegeven terugbel nummer is behulpzaam maar zou je niet moeten vertrouwen .

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha