Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-07-2023, 16:01 door Anoniem

Door Anoniem: Zorg ervoor dat je bij je bank het nummer van de fraude afdeling opvraagt zet deze in je telefoon als prio en check tijdens gesprek even of je nog bij je bankzaken kan. Dat zou ik niet doen. Dat nummer "wat belt" dat is in de praktijk niks waard, daar kunnen oplichters ieder willekeurig nummer in zetten (spoofing)... We krijgen dit soort situaties regelmatig als we voor medewerkers een kadobon willen aanschaffen als bedankje voor hun inzet. Meestal binnen 10 minuten van de blokkade worden we dan al gebeld door fraude afdeling en is het zo gedeblokkeert. Dat gezegd heb ik liever dat een transactie 10 minuten vertraging oploopt dan dat er werkelijk ooit een echte foute doorgaat. Kopen jullie dan allemaal van die vage kadokaarten die ook door scammers gebruikt worden voor betalingen? Misschien iets Nederlands kiezen zoals een VVV kadobon ofzo.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha