Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Laten we wel wezen dat men hier niet van wist zegt ook iets over het niveau dat men weer aan de beheer kant de beveiliging serieus neemt. MailItemsAccessed is al ingebruik sinds 2019 als dit wel aan alle klanten was gegevens dan was dit nog steeds niet gedetecteerd want dan zouden ze die logs niet gelezen hebben. Als ze namelijk die logs wel zouden lezen dan hadden ze die vraagtekens al vele malen eerder gehad van waarom kan ik X niet zien. Die vraag is echter nooit gesteld wat betekend dat er nooit moeite is gestoken in het actief monitoren ervan. Dat Microsoft het onder extra duur abbonement heeft verkocht (vanaf begin) is absoluut niet gewenst maar laten we wel bij de realiteit blijven dat het voor de operationele situatie echt geen donder had uitgemaakt. Dit is het zelfde dat een disaster recovery functie onder een betaald abbonement zit en men gaat klagen na de crash dat er geen disaster recovery oplossing is terwijl die vraag al ver ervoor had moeten worden gesteld en beantwoord.
Beschrijf je klacht (Optioneel):