Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-07-2023, 13:46 door Anoniem

Door Briolet: Door Anoniem: Als het echt je bank of andere instantie is dan is dit makkelijk te verifiëren. Het lijkt me niet dat een verificatie nodig is. Als het echt de bank is, zal er nooit gevraagd worden om zelf actie te ondernemen. Zij zijn degenen die de blokkering weer kunnen opheffen zonder jouw pincode of wat dan ook. zoals ik (17 jul 13:53 , en iemand anders 17 jul 19:53) benoemden : Gegeven dat wat ze gaan bespreken behoorlijk vertrouwelijk is moet de bank weten dat degene die ze aan de lijn hebben de rekeninghouder is. Alleen : een verstandige persoon gaat helemaal niet , als ie gebeld wordt , zijn geboortedatum, rekeningnummer, woonadres , saldo of dat soort dingen vertellen - en dat zijn typisch de 'verificatie vragen' die de bank stelt om redelijk zeker te weten dat ze juiste persoon aan de lijn hebben. De enige actie die de bank wil is een bevestiging dat je zelf echt een stel kadobonnen gekocht, of een CC betaling met je anders nooit gebruikte kaart gedaan hebt , of dat bedrag ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha