Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Andere aandachtspunten om mee te nemen in de overweging tot aanschaffen van een product. - dien je een persoonlijk account aan te maken voordat je updates mag downloaden voor je product? - hoelang hebben ze hun vorige en huidige producten voorzien van updates, en hoe snel? - wat zeggen de end user reviews? - zijn ze aangesloten bij een waarborgfonds (zodat als ze over de kop gaan je ergens op kunt terugvallen)? - kun je extra garantie of service bijkopen, en zo ja, waarom niet standaard inbegrepen? - hoe zit hun RMA procedure in elkaar? - wat bieden de duurdere concurrerende producten meer? - is er mogelijk sprake van vendor lock-in? - is nuttige functionaliteit enkel of voornamelijk beschikbaar via een portal in hun beheer? - kun je het product ook volledig gebruiken zonder app, en desnoods volledig off grid? - zit er phone home in? - kun je er allerlei extra's bijkopen die, nog erger, leiden tot periodieke extra kosten? - kun je noodzakelijke replacebles enkel via de fabrikant ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):