Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Dan is voor mij echt de vraag: waarom zou je in hemelsnaam zo'n bedrag betalen als je via één simpele zoektocht op internet de problemen ziet waar andere VanMoof rijders mee te maken hebben? Slechte service, lange wachttijden, fietsen die binnen het jaar terug kunnen naar de "bike doctors" waar er slechts een handjevol van rondlopen, veel te duur voor wat je krijgt, vendor lock-in door het af moeten nemen van hun eigen onderdelen etc. Ik kwam laatst door ergens een link te volgen in een video van een of andere "vlogger" terecht waar ik met enige verbazing naar heb gekeken. Hij was een VanMoof-bezitter die in die video een reisje naar Amsterdam deed om zijn voor de zoveelste keer kapotte fiets weg te brengen voor reparatie. Hij meldde ergens tussen neus en lippen door dat hij een tweede VanMoof had aangeschaft in de hoop dat die wat minder vaak reparaties nodig zou hebben. Ik geloof dat het op Slashdot was, waar ook over het uitstel van betaling en nu het faillissement van VanMoof is bericht, ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):