Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-07-2023, 11:26 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Banken bellen inderdaad soms (vaak in gevallen van ondernemers) op naar het contact nummer Zorg ervoor dat je bij je bank het nummer van de fraude afdeling opvraagt zet deze in je telefoon als prio en check tijdens gesprek even of je nog bij je bankzaken kan. We krijgen dit soort situaties regelmatig als we voor medewerkers een kadobon willen aanschaffen als bedankje voor hun inzet. Meestal binnen 10 minuten van de blokkade worden we dan al gebeld door fraude afdeling en is het zo gedeblokkeert. Dat gezegd heb ik liever dat een transactie 10 minuten vertraging oploopt dan dat er werkelijk ooit een echte foute doorgaat. O ja? Praktijk is anders, in ieder geval bij een andere bekende bank! Na 2 keer het lokale maximumbedrag uit een automaat in Argentinië te pinnen (max was omgerekend 60 euro; dus 120 euro) werd de poging om nog eens 60 euro te pinnen als onregelmatige transactie geblokkeerd. Bank: oh... we kunnen nu niets voor u doen, uw pas is geblokkeerd. We sturen u een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha