Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-07-2023, 20:22 door Anoniem

Door Anoniem: Ik mis nog even een alternatief. De echte bank kan mij een message in de app sturen met een heads up (je bank account wordt geblokeerd. We moeten even praten). En eventueel een telefoon nummer dat ik terug kan bellen. Dan is het belletje van de bank niet meer dan een reminder om in je bankapp te kijken want er is belangrijk nieuws. In elk geval moet het belletje er zijn - als trigger dat er iets echt urgent te melden is. Mensen kijken (oh shock) echt niet permanent in hun bank app , en als ze in de kassa bij de super voor lul staan is kijken in de bank app niet het eerste wat in je opkomt. Om maar te zwijgen natuurlijk van de echte paranoiden die hun bank-app device altijd thuis laten . Het zou (ook) een prima *aanvulling* zijn als het bericht ook in de bank app te lezen is . Maar voor de melding uw rekening is NU geblokkeerd , die moet echt actief gegeven worden, niet ergens achtergelaten waar mensen ooit soms wel eens langskomen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha