Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Een (buitenlandse) bijna naamgenoot van mij kent zijn eigen e-mailadres niet zo goed en vult met regelmaat die van mij in als hij ergens een contract afsluit. Het is gelukkig goed te herkennen, want hij mist altijd een puntje in het mailadres (dus niet jan.jansen maar janjansen). Iets dat bij gmail niets uitmaakt en de mail dus bij mij laat binnenkomen (helaas niet blokkeerbaar). Naast de grote hoeveelheid spam die binnenkomt, komen dus ook met regelmaat nieuwe abonnementcontracten binnen die duidelijk legitiem zijn, gezien o.a. de exacte naw-gegevens van mijn naamgenoot zichtbaar zijn in de mail. Dan valt ineens op hoe slecht bedrijven zijn in het controleren van e-mailadressen. Veel bedrijven lijken e-mailadressen totaal niet te controleren. Ooit ingevuld zal het wel juist zijn. Andere bedrijven versturen een e-mail met het verzoek het adres te bevestigen, reminder daarop en vervolgens zonder enige bevestiging gaat alles lekker verder. Een knop met “het mailadres klopt niet” is er niet. De ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):