Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Je kunt een mailtje sturen naar je naamgenoot, met het vriendelijke doch dringende verzoek beter op te letten. En verder aan te geven dat je mail voor hem per direct verwijdert. Ook als dat bv een wachtwoord reset, een belangrijk contract oid is. Dan moet de vraagsteller wel het juiste e-mailadres kennen; mij wordt niet duidelijk uit diens verhaal of die dat kent. Door Anoniem: Nu ben ik vast niet de enige, hoe gaan anderen hiermee om? Ik heb dit soort verhalen vaker van mensen gehoord. Er was er een die het juiste e-mailadres kon raden omdat bij die provider het puntje in de naam juist wel verschil maakte, en zo de persoon op de vergissing kon wijzen. Jij beschikt over het fysieke adres, schrijf je. Als je het juiste e-mailadres niet weet en er de kosten voor over hebt kan je een kaartje sturen in plaats van het mailtje dat de andere anoniem suggereerde. Het ging steeds om mensen die een account hadden bij een grote provider (ziggo, gmail). Da's logisch: hoe groter de provider hoe groter de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):