Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik zou zelf geen reden kunnen bedenken waarom je zonder een reset-optie wilt werken. Het alternatief is dat mensen de helpdesk moeten benaderen, maar dat duurt langer dan zelf resetten en dat is dan een langere periode waarin accounts kwetsbaar zijn. Er is natuurlijk het risico dat kwaadwillenden andermans account proberen te resetten, maar dat is hooguit overlast en daar zijn op zich ook weer genoeg maatregelen tegen. Dan denk ik dat er spraakverwarring is over wat een wachtwoord reset precies is! Kijk, je mag best verwachten dat je als gebruiker je wachtwoord kunt veranderen. En dat de beheerder van de site ergens een vlaggetje aan kan zetten waardoor gebruikers de eerstvolgende keer dat ze inloggen verplicht hun wachtwoord moeten veranderen. Dat is wat men bedoelt met een "wachtwoord reset". Echter, de vraagsteller is op zoek naar een "wachtwoord vergeten" procedure: de mogelijkheid om zonder het wachtwoord te weten nog toegang te krijgen. Dan lijkt me een goede reden om dat niet aan te bieden: dat ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):