Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Leren die mensen het nu NOOIT! Nee, en dat was te verwachten, en gaat niet veranderen. Een deel van onze medemensen is irreparabel "ongeschikt" voor onze digitale samenleving. Maar ik vind dat we hen niet in de steek moeten laten en als sukkels behandelen. Want het zijn geen sukkels, maar mensen die goed van vertrouwen zijn. Dat is geen ziekte en zeker niet iets dat je kunt genezen - of dat zelfs moet willen. Het is de taak van banken om deze mensen, ook tegen zichzelf, te beschermen - door daar fatsoenlijke methodes voor te bedenken. Maar dat doen ze niet. En als het dan (gewoon te verwachten) fout gaat, vergoeden ze "uit coulance" 111,40 Euro, zich verstoppend achter hun eigen KifiD. Schoften zijn het (ING en KifiD). Ga nooit naar het KifiD, maar stap naar een echte en vooral onpartijdige rechter. Banken verzaken bij hun plicht om hun klanten te beschermen tegen diefstal. De digitalisering en het sluiten van bankfilialen maken deze online diefstallen mogelijk. De winst van de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):