Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
ING hanteert een vertraging van 4 uur op het verhogen van de overboekingslimiet. Voordat banken dat deden vond ik regelmatig dat, ook al had het slachtoffer formeel de fouten gemaakt, toch de bank verantwoordelijk moest worden gehouden omdat zij centraal een verbetering kunnen aanbrengen, en het was duidelijk dat banken dat lange tijd niet uit zichzelf deden. Hier zie je dat de criminelen rekening met die vertraging te houden door later terug te bellen. Maar dat geeft het slachtoffer wel tijd om even dingen op een rijtje te bellen, vrienden te bellen, banken te bellen, politie te bellen. En dat deed het slachtoffer, maar het advies van een vriend om de politie te bellen sloeg ze in de wind, en het lukte haar niet om die andere bank te bellen. Wat was daar aan de hand? Een mogelijkheid die hierbij past is dat ze totaal in paniek was. Mensen die werkelijk in paniek zijn denken niet meer na, dat lukt pas weer als de paniek over is. En wie weet is ze (ook?) wel een van die stronteigenwijze mensen die standaard ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):