Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Rechter zal oordelen, dat de vrouw het helemaal zelf gedaan heeft. Of de rechter zal oordelen dat het, voor iedereen, onmogelijk is om vast te stellen dat een beller, die beweert bankmedewerker te zijn, dat niet is - een groot probleem in onze "online" maatschappij. Advies, lees dit eerst: https://www.security.nl/posting/792391/Authenticatie+en+impersonatie. Daarnaast: het lukt Putin om de meeste Russen ervan te overtuigen dat de NAVO gehakt van elk van hen wil maken. Als jij niet begrijpt (of wilt begrijpen) hoeveel mensen in leugens trappen, ben jij zelf nog stommer dan die Russen. Door Anoniem: Advies afgeslagen om politie te bellen, anydesk zelf geïnstalleerd, de oplichter de codes gegeven en de limieten zelf aangepast. Wat kan de bank hieraan voorkomen? Als het hen niet lukt, of zij het "te duur" vinden, om systemen te realiseren die alarm slaan als een 70-jarige vrouw een nieuwe zakelijke rekening opent waar meteen 42k op wordt bijgeboekt en kort daarna weer naar een andere rekening ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):