Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-07-2023, 08:54 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: De klanten gaan dit problleem niet oplossen. De oplossing zal van de banken, plitiek en telco's moeten komen. Waarom zijn er, vanweg oa. de witwas regels, geen alarmbellen bij de ING af gegaan, toen: 1. Een zakelijke bankrekening geopend werd (welk verificatie proces komt daar bij kijken? En werkt dat proces wel behoorlijk?) 2. En er meteen/kort erna een groot bedrag (> 10.000 euro) van een particuliere rekening naar die zakelijke rekening verplaatst werd. Dit riep geen enkel vraag of (extra) controle op? De bank weet namelijk de leeftijd van die particulier, en haar normale bank-gedrag. Wanneer gaan de alarmbellen dan wel af? Ik denk dat er nog veel winst te behalen valt door de processen bij de banken opnieuw tegen het ligt te houden. Of burgers de mogelijkheid te bieden om particulieren bankrekeningen weg te halen bij commerciele banken die ook in zakelijke rekeningen en aandelen doen. Bv een betaal- en spaarrekening bij een staatsbank voor die klanten die daar de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha