Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-07-2023, 23:04 door Anoniem

Door spatieman: meest voorkomende reden: Het is de bank die mij belde! En die reclame spotjes die je er voor waarschuwen ignoreer ik ,want het is de bank die belt ! Het is oa. de (ABN) bank die medewerkers/coaches op afspraak bij mensen langs stuurt om ze met bankzaken te helpen. Dat gebeurt niet meer op een bank-kantoortje, maar bij de mensen thuis. Dat is goedkoper. En dan verwacht jij dat memsen het nog snappen. Een klant krijgt een telefoontje "van de bank" (de telefoon zegt het zelf) en de stem ook. Die maakt een afspraak, en later die dag komt er iemand van de bank langs. Met identificatie en al. Die moet je dan toch wel vertrouwen (met je bankpas en pincode). Idem als een stem aan de telefoon je laat schrikken omdat er iets met je bank-rekening en zuurverdiende spaargeld aan de hand is. En het advies geeft om het veilig te stellen op een "kluisrekening". Maar dat is eigenlijk iets dat jij als klant zelf moet doen. Offcieel mij mag dat niet. Je moet echter wel snel zijn, voordat al je geld ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha