Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-07-2023, 01:30 door Anoniem

Creditcard maatschappijen doen dat toch beter, en zijn 24/7 bereikbaar. Paar keer meegemaakt dat een betaling blokkeerde, werd je even later gebeld of het klopte dat er een ongebruikelijke transactie had plaatsgevonden. Niks geen derdegraads verhoor, alleen zeggen dat het klopte en het werd alsnog geregeld. Je krijgt zelfs zeer snel je geld terug als diegene die je betaald hebt niet levert. Dan gaan ze zelf met die partij babbelen. Zelfs een keer meegemaakt dat een boekingsactie voor een vliegreis voor 10 personen bevroor en na verversing wel lukte, maar vervolgens dubbel geboekt en betaald bleek te zijn. Betreffende maatschappij weigerde mee te werken, 1 telefoontje naar de creditcard maatschappij en wat mails doorsturen en het was dezelfde dag nog geregeld. Creditcard maatschappij vond het ronduit belachelijk om dezelfde 10 personen, in hetzelfde vliegtuig, op hetzelfde tijdstip, twee keer te boeken, ongeacht welke smoes dan ook dat dat mijn verantwoording zou zijn. Punt is, veel organisaties verzinnen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha