Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Als je zelf er geen enkele moeite voor wilt doen, waarom vraag je het dan. Dan heb je er blijkbaar weinig tot geen echte interesse in. Omdat ik er zelf geen behoefte aan heb om met Amazon te communiceren, maar me wel afvraag hoe ongebruikelijk het is dat iemand van Amazon je opbelt en in het Engels te woord staat. Er staat "De Fraudehelpdesk waarschuwt voor Engelstalige telefoontjes die van Amazon afkomstig lijken." en ik wil graag weten of dat ongewoon is, of dat telefoontjes van Amazon altijd Engelstalig zijn en dit dus geen situatie is die je alert zou moeten maken. (even los van het feit dat een webshop je meestal niet opbelt) Kijk ik ben ook wel eens op het werk gebeld door "een Microsoft medewerker" die Engels sprak en toen heb ik hem gezegd dat ik daar niet intrapte en heb opgehangen, maar later bleek dat dit een "legitieme" medewerker was inzake licenties enzo. Ik verwacht zelf dat een bedrijf dat in Nederland zaken doet de klanten in het Nederlands benadert, maar dat ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):