Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-07-2023, 21:13 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Er bestaan nu eenmaal betrouwbare en onbetrouwbare mensen op deze wereld. Het ligt anders als jij contact zoekt of als het juist andersom is. "Toets 1 als u uit Nederland komt. Sorry voor het ongemak, probeer het later nog eens". In dat soort tijden zijn we nu komen te leven. Het vrolijkt niet op, beslist niet. Alleen omaatje, die nooit bezocht wordt, is blij met elk spam-berichtje in haar mail-boxje. Er is iets met die vroeger zo gewone medemenselijkheid aan de hand, dat moet haast wel. Iemand? Stoppen met webshoppen, dat helpt al een flink stuk. Je beperken tot fysieke winkels dichtbij. Ook die vragen wel eens (bestellingen): "op welk nummer kunnen we u bereiken als het product binnen is?" Dan antwoord ik steevast: "ik ga u vanaf ....(datum) bellen". Ze kennen jouw gezicht dan, ze hebben een indruk gekregen van jouw persoon, en mochten ze het toch niet helemaal vertrouwen dan kunnen ze van mij een aanbetaling krijgen. De ellende met online shoppen hebben consumenten over ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha