Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-07-2023, 10:45 door Anoniem

Door Anoniem: Een transactie van EUR 42.000 lijkt mij in de categorie ongebruikelijk te vallen (en dan nog naar een pas aangemaakte bankrekening met een tenaamstelling die zeer waarschijnlijk niet overeenkomt met de tenaamstelling van het ID dat je nodig hebt om een bankrekening te kunnen openen). Waarom gaan er dan niet allerlei alarmbellen af? Misschien komt het wel veel vaker voor dan je denkt dat er opeens dit soort bedragen langs komen. Iemand krijgt een erfenis, bijvoorbeeld. Of iemand had diens partner geholpen de hypotheek af te lossen en na de scheiding komt dat bedrag weer terug, verhoogd met de procentuele waardeverhoging van de woning omdat dat in het samenlevingscontract zo geregeld was. Het zijn geen alledaagse situaties in individuele levens, maar een grote bank ziet vermoedelijk dagelijks heel wat van dit soort dingen langskomen, en veruit de meeste zullen legitiem zijn. Hoe moeilijk is het om dat geautomatiseerd in de wachtrij te zetten en op iemands terugbellijst te zetten? Desnoods pas ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha