Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Een (buitenlandse) bijna naamgenoot van mij kent zijn eigen e-mailadres niet zo goed en vult met regelmaat die van mij in als hij ergens een contract afsluit. Ik had dit bij AmEx. Een Amerikaan gebruikte mijn mail adres (ook GMail en de punt”feature”). Kon bepaalde zaken redelijk volgen, bijvoorbeeld dat hij een vriendin had. En wat voor type kaart ie had en wat voor aanbiedingen hij kreeg. AmEx beweerde niets te kunnen doen. Mails sturen door mij zou niets helpen want die zouden weer bij mij uitkomen. Totdat ik een bericht kreeg waar ook een ander mailadres in stond. Maar mijnheer regeerde daar niet op. Ik denk niet dat hij mij niet vertrouwde. Terecht ;-) Op een gegeven moment (heeft nog maanden geduurd na mijn eigen mails) is het gestopt, dus ik neem aan dat AmEx hem toch heeft weten te bereiken. Of dat hij merkte dat hij toch wel heel veel aanbiedingen van AmEx miste.
Beschrijf je klacht (Optioneel):