Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-08-2023, 02:47 door Anoniem

Ik werk dag en nacht. Het hele jaar door. Zeker als het belangrijk is. Òf iets belangrijk is bepaal ik helaas. Dus out of office replies doe ik nooit. De klant moet maar begrijpen dat ik wellicht met iets nog belangrijkers bezig ben en dat ik antwoord als ik tijd heb. Ik werk niet bij de brandweer. Tenzij er echt brand is en ik heb er verstand van. Als je in de IT te snel reageert dan denkt men veel te snel dat het toch gemakkelijk voor je is. En dat het dus weinig mag kosten of zelfs niks. Je zult er wel een truukje voor hebben. Of een kunstje met een gratis app. Dat heb ik trouwens ook van rechters geleerd. Die weten vaak echt wel tijdens de zitting hoe de wind waait. Maar het vonnis is pas over twee weken. Op zijn snelst. Problemen bij problemen laten. Oplossen wat je kunt, want dat is leuk. Maar zelden teveel haast hebben. Of je verontschuldgen met out of office replies. Want dan vraag je er zelf om. Je haalt dan ook de verrassing weg dat je wel gelijk reageert als je zelf denkt dat het echt urgent is. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha