Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Het dwingen/duwen van gebruikers richting de bank-app door de banken is volgens mij slechts deels ingegeven door kosten en veiligheid. Een belangrijke reden is de verantwoordelijkheid bij schade: - Wanneer ik bankier via een browser en inlog middels een, door de bank beschikbaar gestelde, identifier ligt de volledige verantwoordelijkheid van de technische infrastructuur bij de bank. De gebruiker moet alleen geen domme dingen doen (zoals de pincode van zijn pas aan anderen geven of onbekenden toegang geven tot zijn computer). - De gebruikersvoorwaarden van de bankapp leggen een deel van die verantwoordelijkheden bij de gebruiker waardoor de bank, bij schade door misbruik, vaker de schuld bij de gebruiker kan neerleggen en wervolgens niet voor de schade opdraait. Lees voor de grap eens artikel 3 van de algemene voorwaarden van Knab (over het gebruik van de Knab App: https://www.knab.nl/voorwaarden Artikel 3.2, eerste punt: "• Het gebruik van de Knab App is op eigen risico;" (wtf! De bank legt je op hun app ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):