Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-08-2023, 17:20 door Anoniem

Door Anoniem: Maar als ouwe support tijger ook geleerd, altijd feedback geven, zeker als het is opgelost, mijn Zwitserse vrienden een dikke knuf gestuurd. En natuurlijk het ticket gesloten. Want dat is altijd de eerste vraag op de maandagmorgenmeeting, hoeveel openstaande tickets hebben we. Waarom neem je dan een GRATIS hotmail, als je daar zulke zware eisen aan steld. Je krijg waar voor je geld, dus loop niet zo te zeiken en neem een betaalde mailservice, dan kan EN mag je eisen aan stellen. Jeez. Nog zo'n betweter die laat zien het probleem niet te snappen . Je lees hotmail en denkt alleen maar aan rechtstreekse gebruikers van hotmail ? Terwijl het toch al paar keer uitgelegd is hier. Vraagsteller heeft geen hotmail . Vraagsteller gebruikt geen hotmail . Vraagsteller is ISP/hoster/colo provider/service provider . Vraagsteller zit in een IP reeks bij z'n hoster/datacenter die door hotmail geweigerd wordt als afzender. Vraagsteller en z'n klanten willen wel naar hotmail mail sturen . Klant zegt ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha