Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Jouw situatie is in geen enkel geval een reflectie van de situatie van een heel land regio of zelfs dorp. Er zijn honderden factoren waar je rekening mee moet houden. Je hebt geen enkele controleerbare data gegeven voor ons om te vergelijken. Laat een lijn meting verichten door je ISP en laat die onafhankelijk ook controleren door een andere partij dan pas kun je ook maar beginnen met enig verder onderzoek naar mogelijke oorzaken. En dan heb ik het niet over de simpele bel naar je provider lijn meting dan heb ik het over een on site engineer. En bij 99 van de 100 gevallen is de conclusie vervolgens dat er niks aan de hand is met de lijn zelf maar dat er verstoringen, verzwakkingen zitten in de lokale infrastructuur vaak veroorzaakt door de gebruiker zelf defecte netwerkaarten, poorten en of software gerelateerde problemen. En nee dat is niet gratis zo lijn meting. Begin eerst maar met een laptop fysiek direct aan de router te koppelen, en de snelheid van je buitenlijn te meten. (dan heb je ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):