Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-08-2023, 18:26 door Anoniem

Door MathFox: Ik begrijp dat van het Kifid een financiële instelling een rammelende infrastructuur voor electronische handtekeningen mag hebben en dat daaraan geen aansprakelijkheid jegens gedupeerde consumenten verbonden is. Wat een rare conclusie trek je . In de hele zaak bij het Kifid is niet vastgesteld _waar_ het probleem zat waardoor de Giro de handtekening niet kon valideren - en de consument z'n programma wel meldde dat het ondertekend was. Bij dupliek heeft DeGiro namelijk aangegeven dat zij een foutmelding kreeg (“signature validity is unknown”) bij het openen van de elektronische handtekening van de consument. DeGiro heeft dit onderbouwd door een afbeelding van deze foutmelding over te leggen (zie 2.4). De consument is in de gelegenheid gesteld om hierop in te gaan. Uit de gegevens die hij vervolgens heeft ingebracht, blijkt dat zijn handtekening van 22 oktober 2022 valide was (“la firma es válida”). Waarom de validiteit van de handtekening door DeGiro toch niet kon worden vastgesteld ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha