Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-08-2023, 11:37 door Anoniem

Door Reinder: Als bedrijf wil je ook een beetje weten wie je binnenhaalt. Als je contact hebt met klanten, en die klanten kunnen jou opzoeken op social media, dan wil je als bedrijf ook weten wat die klanten gaan tegenkomen. Het maakt gewoon geen goede indruk als jouw nieuwe accountmanager op Social Media actief is als neo-nazi. Voor iemand die verder geen enkel contact heeft met klanten lijkt het me minder nodig natuurlijk. Het ligt een beetje op het nivo van "deze heeft tatoeages of piercings, is transgender, of gaat raar gekleed, die nemen we maar niet". Men verwacht dat dit klanten afstoot en je het daarom niet moet hebben. En een bedrijf mag zelf kiezen wie ze wel en niet aannemen. Alleen is het altijd erg uitkijken waar je de grens legt bij dit soort dingen. Wat zijn zaken die de sollicitant zelf bewust beslist en die je tegen hem mag gebruiken (zoals wat ie plaatst op sociale media) en wat zijn zaken die hem "aangeboren" zijn en waarbij je daarop selecteren als discriminatie zou kunnen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha