Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-09-2023, 11:43 door Briolet

Sommige providers zijn misschien te fanatiek in het blokkeren van spam om te voorkomen dat ze op een blacklist komen te staan. Het volgende mailtje werd afgelopen dinsdag door Ziggo geblokkeerd omdat het volgens hun spamfilters spam bevatte. Nadat de mail met kleine aanpassingen ook geweigerd werd, heb ik hem maar via mijn iCloud account verstuurd. Hallo Jan, Een klant bestelt net een xxx. Zou je zo’n xxx kunnen bijsluiten bij de komende zending. Over kwaliteit is niet gesproken, maar in mijn prijslijst noem ik alleen een xxx kwaliteit als prijsvoorbeeld. Dus die kwaliteit zou optimaal zijn. Met vriendelijke groet Briolet Ik heb alleen drie woorden weggelaten en mijn naam veranderd, maar voor de rest was dit de letterlijke tekst van de mail die "spam zou bevatten" Action: failed Status: 5.2.0 Remote-MTA: dns; smtp.ziggo.nl Diagnostic-Code: smtp; 554 5.2.0 SMTP602 Message contains Spam Content Ik heb er natuurlijk nog iets mee gespeeld door deze mail naar mijzelf te sturen. Als ik alleen de eerste ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha