Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: MS zou de range block niet in zo een korte tijd hebben verwijderd als er inderdaad misbruik van het netwerk afkwam. De bezwaren worden na eerste melding namelijk altijd door een specialist behandeld van het mitigation, sender support team en een simpel antwoord als in dat de blokkade niet klopt is niet genoeg voor conditional of full mitigation. Maar je vindt het wel normaal dat MS achteloos een heel netwerk waar kennelijk niks mee aan de hand is op een blocklist zet zonder er eerst een specialist naar te laten kijken? Nee natuurlijk vind ik dat niet normaal. Maar dat is hoe ze sinds begin al werken. Het kost mijzelf en mijn team ook constant tijd en daarmee geld naast irritatie van clienten. Het punt is dat je weet als je in deze business zit dat je met zulke partijen maar te dealen hebt en hun false positives. Voorbeeld ik ben al weken bezig met Broadcom omtrent een escalatie van een block van een clien domain zonder dat ze toelichting geven. At the least heeft Microsoft nog ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):