Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-09-2023, 16:25 door Anoniem

Door Anoniem: Bij grote bedragen mag je verwachten dat de administratie afdeling telefonisch contact opneemt met de indiener van dit verzoek. Een goede spamfilter voorkomt bovenstaande geval. Het inderdaad inspelen op 1 persoon, waarbij via email of telefonisch contact getracht wordt om direct geld te ontfutselen is alleen mogelijk als je geen goede proces beveiliging hebt. Zoals in het meest simpele klik voorbeeld bovenin worden dergelijk methodes via websites gerealiseerd. Deze was dan wel heel erg overdreven natuurlijk, maar klik fraude levert vandaag de dag al veel geld op. De uitleg over de oude boekhoud methode laat maar weer eens zien dat men tegenwoordig veel te naief is, en IT systemen gewoon gebruiken zonder de achterliggende processen te begrijpen. Natuurlijk kan je mensen trainen en waarschuwen, maar gaat dit je nooit 100% beschermen. Daarom denk ik ook dat er een taak bij de banken ligt op dergelijke transacties ongedaan te kunnen maken. Zij moeten ook de verantwoording nemen om personen te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha