Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ: In jullie gevallen lijkt het te gaan om niet-controversiële meldingen over haperingen binnen het systeem. Dat zijn voor de AP makkelijke meldingen, laaghangend fruit. [...] Anderzijds zeggen de ongeschreven spelregels dat burgers gerust in de kou mogen blijven staan als ze echte privacy-bescherming willen of lastig-kritische opmerkingen maken. Dan heeft de AP opeens geen enkele haast meer. Mij lijkt dat dat vanuit enkel hun gebrek aan budget en capaciteit te verklaren is. De makkelijke meldingen vergen weinig inspanning, en door daar voorrang aan te geven kunnen ze een groter aantal klagers helpen dan door heel veel tijd en inspanning aan één klager met iets heel ingewikkelds kwijt te zijn. In theorie zou dat kunnen. Maar dan is het vreemd dat ze na vier jaar een zaak oppakken, maar die vervolgens weer op de plank leggen. Puur ondercapaciteit kan dat niet verklaren. In de betreffende zaak vermoed ik dat ze al vijf jaar wachten en traineren in de hoop ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):