Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-09-2023, 13:49 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Door Anoniem: Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ: Ik heb de AP destijds meermalen aangesproken op haar prioriteringsbeleid. Dat werd door de AP steevast genegeerd. De AP was daar niet aanspreekbaar op. M.J. Dat bedoel ik. Na een tijdje krijgen ze door wat voor vlees ze in de kuip hebben en negeren je verder. En ik vind dat OK. Meldingen moeten gaan over daadwerkelijke problemen, niet over wissewasjes en eigen ergernissen. Daar kun je mee naar de ombudsman. Op welke "wissewasjes" en "eigen ergernissen" doel je? Bedoel je dat ik onserieuze handhavingsverzoeken heb gedaan bij de AP, waarbij het niet om daadwerkelijke problemen ging? Kun je dat onderbouwen? Of is dat alleen een vooroordeel van jou? Het lijkt me overigens net zo min wenselijk dat iemand met "wissewasjes" of ongefundeerde klachten naar de Nationale Ombudsman stapt. M.J.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha