Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Mijn ervaring met het indienen van klachten is dat dergelijke doorlooptijden gebruikelijk zijn. De AP heeft het oprecht druk. Dat is frustrerend. Mijn ervaring is ook dat het (langzaam) beter lijkt te worden. Enkele tips: * Vraag om updates als de aangegeven termijn verstreken is. * Indien relevant, geef aan waarom er enige spoed noodzakelijk is. Wil je inzage in persoonsgegevens waarvan de bewaartermijn dreigt te verlopen? * Zoek de prioritiseringscriteria van de AP op en geeft zo expliciet mogelijk aan welke elementen je klacht aan voldoet en waarom. Been there, done that. * De AP stuurt elke drie maanden uit zichzelf een "update" dat de behandelingstermijn opnieuw met drie maanden is verlengd, met soms de standaardformule erbij over capaciteitstekort. Ik heb inmiddels tientallen van zulke "updates" ontvangen, die worden gewoon automatisch uitgedraaid, automatisch gefrankeerd en de AP kan dan weer drie maanden vooruit... Zei ik "vooruit"? Ik bedoel "stilstaan". * Jaren geleden heeft een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):