Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Los van de juridische kant van de zaak: stel dat jij goed bent ingedekt omdat die klant schriftelijk volledige aansprakelijkheid op zich neemt, en het gaat vervolgens dankzij die verouderde software zo mis bij die klant als het maar mis kan gaan. Hoe voel jij je daarbij? Laat het je koud of raakt het je? Haal je je schouders op en ga jij door alsof er niets gebeurd is of gaat het aan jou knagen dat je iets hebt gedaan waar je het niet mee eens bent en waar je je toch nog verantwoordelijk voor voelt? Als jouw antwoord op die vraag duidelijk maakt dat dit iets is waar jij echt niet achter staat dan moet je het ook echt niet doen. Terechte vraag, maar waar de vraagsteller hier in vastloopt is de split dat hij zich verantwoordelijk voelt voor een oude situatie met oude software, maar - naar ik vermoed - de afnemer van het product niet bereid is om te investeren in de nieuwe software versie en mogelijk bijhorende aangepaste hardware eisen. Waarom wil de klant niet over naar het nieuwere systeem? ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):