Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-09-2023, 13:18 door Anoniem

Dus legacy software en opslag van persoonsgegevens. Ongeacht of je al de AVG-risico's kunt afschuiven op de klant, als het fout gaat dan heb je hoe dan ook een rechtzaak aan je broek. Als professioneel bedrijf moet je op een bepaald moment tegen je klant durven zeggen: Die software is zwaar verouderd. Hij voldoent niet meer aan de actuele wetgeving en veilogheidseisen. En kan niet meer onderhouden worden. Ik kan hier de juridisch en fianancieel de verantwoordelijkheid niet voor dragen mocht er iets fout gaan. Maar ik heb een alternatief voor je. Stap daar op over. Hoe dan ookstop ik met ondersteuning te geven op de oude software per 1-1-?? Stapt de klant niet over, dan zeg je het contract op. Mocht er dan later toch wat fout gaa, kun je naar de beeindiging van het contract wijzen en de corerspondentie daarvoor. Dit klinkt hard en klantonvriendelijk, maar is uiteindelijk voor beide partijen beter. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha