Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Reinder: [..] Dat gezegd hebbende, dat het zo lang moet duren voordat dit duidelijk wordt is natuurlijk tekenend voor de mate waarin met name beleidsambtenaren en zo achter de feiten aanlopen, met name op het gebied van digitale zaken. En ik denk dat domeinnamen zoals rdw.nl of iets als "minjenv.nl" ook nog niet eens het meest onduidelijk zijn (alhoewel rdw.gov.nl of minjenv.gov.nl ook beter zouden zijn). Het zijn vooral namen zoals "laatjeprikken.nl", "prikkenzonderafspraak.nl" en "eetmeergroente.nl" en de vele, vele honderden andere ijdelheidsdomeinen zoals dat die onduidelijk zijn. Ik snap ook niet waarom ze voor elk wissewasje een nieuwe domeinnaam nodig hebben. Ik vrees dat ik dat wel snap . Het is _ongelofelijk lastig_ in een grote burocratie om dingen bij een centrale afdeling voor elkaar te krijgen. Zo'n afdeling met 'gedwongen klanten' wordt onvermijdelijk een stel trage, niet responsieve klant-wegpesters. "formulier klopt niet, gaat weer onderop de stapel, volgende week kijken we ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):