Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Dit las ik met gekromde tenen. Dan heeft dit bedrijf namelijk haar procedures niet op orde. Relevate communicatie hoort in het betreffende dossier of zaak te zitten (liefst in een electronisch archief als het dossier/zaak/etc afgehandeld is). Dan is het voor alle geutoriseerde medewerkrs in te zien. De mailbox van een medewerker die op elk moment kan verdwijnen, is geen archief of dossierbbak. Of hoort het bij een professiooneel bedrijf niet te zijn. Dat ze mailboxen willen doorzoeken NADAT de medewerker vertrokken is, is gewoon veel te laat. Dat zou niet nodig hoeven te gebeuren als de medewerkers hun werk goed doen en de procedures op orde zijn. Jij hebt vast nog nooit bij een echt bedrijf gewerkt... je weet wel, waar echte mensen werken, waar budgetten beperkt zijn, en waar niet iedereen IT'er EN tevens jurist is. Zelfs al heb je alles nog zo mooi voor mekaar met een goed CRM pakket aangevuld met software voor de branche en doe je in principe alle mail vanuit gedeelde functionele ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):