Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-10-2023, 15:04 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Dat vind ik een slecht advies: Google en Microsoft hebben juist geen verstand van spamfiltering. Ze filteren vaak mailinglistberichten en nieuwsbrieven die geen spam zijn. Dat probleem heb je minder bij normale ISP's (Ziggo uitgezonderd, die maakt gebruik van een domme filter die letterlijk domweg links in berichten weigert). Het doel is niet alle spam te filteren, het doel is alléén spam te filteren en de rest door te laten. Een filter moet zich vergissen in de classificatie aan de veilige kant (lees: beter iets minder spam detecteren dan onterecht gewenste mail tegenhouden). Mijn ervaring is toch echt heel anders. Zowel op mijn gmail, google apps, Office 365 heb ik zelden false positives als spam detectie. De meeste spam die ik ontving, was van mijn zonnet account dat ik leeg haalde met pop3, detectie was daar zwaar onder de maatst. Google Apps detecteerde er juist de meeste spam in van wat er nog binnen kwam. Ik adviseer juist altijd google als je een goede spam detectie ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha