Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Enerzijds spreekt het naar mijn mening voor zich dat betalende klanten een, laten we zeggen, 'edge' krijgen. Ik kan me dit voorstellen bij updates, hotfixes en zeker ook met informatie. Het vervroegd verstrekken van informatie aangaande beveiligingslekken aan betalende klanten is ook in bepaalde situaties zeer goed denkbaar. Hierbij valt te denken aan lekken die niet wereldwijd bekend zijn en door de fabrikant zelf 'ontdekt' zijn. Als organisatie is het dan zeker de moeite waard om een contract in overweging te nemen als je er 'zeker' van kunt zijn dat dergelijke lekken eerder bij jouw bekend zijn als bij de 'grote boze hackercommunity'. Feit is echter bij Microsoft dat zij eigenlijk voornamelijk reactief werken, pas wanneer een lek bekend wordt gemaakt door derden aan Microsoft of de wereld dan wordt hierop gereageerd. En daarom is het dus weer niet interessant om hiervoor te betalen. Anderzijds ben ik het met de vorige poster eens dat de meest gevaarlijke lekke machines de soho ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):