Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik zie niet waarom de HIS gespreksdata met de patient moet delen met VIPlive, zie tabel op deze pagina: https://support.viplive.nl/hc/nl/articles/7555546040221-Privacyverklaring Logisch dat NAW en prestatiecodes worden doorgezet voor de facuratie, maar gespreksdetails? (In 2 modules) Als je bij de GGZ loopt worden dus al jouw contactmomenten doorgegeven de partij die de facturatie doet, dit is meer dan prestatiecodes/tarieven , en kan gespreksinfo bevatten van voortgangsgesprekken , of andere commentaren (soms hele domme) van bijv de telefoniste die een afspraak inplant... Dit soort info hoeft niet buiten de praktijk (HIS) gebracht the worden, wat nu wel gebeurt. De versleuteling van data op AWS servers (dus 80-90% van Nederlandse patient data staat daar in de cloud) is zo goed als de zwakste schakel. Laat dit even inzinken. De kamergesprek data staat dus in de VS , toegankelijk met 1 wachtwoord. Verandert de HA het ww regelmatig? Zelfde vraag, na exit stagiere of ontslag medewerker? Is het een sterk ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):