Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-10-2023, 20:34 door Anoniem

Transactionele en supportberichten horen niet in een persoonlijke mailbox thuis, maar horen in aparte mailboxen of systemen. Ik ben het dus niet met je eens Arnoud, een mailbox is en blijft persoonlijk. Je kan de betrokkene wel bij indiensttreding instructies geven over dergelijke berichten. Dat moet je niet pas doen als de persoon in kwestie uit dienst gaat. De enige geldige reden die ik kan bedenken is als iemand plotseling uitvalt door een ongeluk ofzo en er een direct bedrijfsbelang is terwijk er bijvoorbeeld een levering gaande is. Dus echt acute zaken. Voor support hoor je een apart systeem op te tuigen. Voor transacties eveneens. Doe je dat niet, dan zijn de bedrijfsprocessen niet in orde. Bij uitdiensttreding kan de mailbox dan worden verwijderd, hetzij door de betrokkene, hetzij door het verwijderen van het account.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha