Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-10-2023, 11:04 door Anoniem

Ook vindt de klant de blokkade van de betaalfunctie een te zware maatregel, die niet in verhouding staat tot het wisselen van de simkaart. De klant is blijkbaar totaal niet op de hoogte van de achtergrond van deze maatregel. Ok, dat kan. Maar dan verbaast het me wel dat ie heel zo'n procedure aanspant en daarin allemaal larie inbrengt, zonder dat er ergens een punt is waar hij zichzelf beter informeert, of hem informatie gegeven wordt, over dit hele gebeuren. Zoals ook die claim dat "ING meekijkt op zijn telefoon", iedereen kan toch weten komen hoe dit werkt, dat hoeft toch niet via een Kifid uitspraak te lopen! Maar goed, als in plaats van dit gebeuren zijn nummer gekaapt was (sim swap) en dit op de een of andere manier gebruikt was om geld van zijn rekening te stelen dan had hij natuurlijk van ING geeist dat zijn geld terug gegeven werd "omdat ING niets gedaan had om dit misbruik te voorkomen"... zo zijn de mensen. Als er maatregelen zijn dan zijn ze "het slachtoffer van de maatregelen", als er geen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha