Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-10-2023, 13:55 door Anoniem

Wat nogal eens wordt vergeten is de gebruiker. Of zelfs klant. Voor die mensen hoort alles immers altijd te werken. Als je al een goeie backup hebt, dan willen die weten of alles er nog is en wanneer het dan weer gaat werken. Naast bescherming van data is het dus ook belangrijk dat je je gebruikers nog steeds kunt bereiken. Hoe minder je dat kunt hoe drukker het wordt op de zaal. Technici die backups herstellen, terwijl support en klantenservice overspoeld worden met bezorgde vragen. En boze mensen die hun geld terug willen. Plus hele zenuwachtige managers en directeuren natuurlijk. De perfecte situatie om op verkeerde knoppen te drukken en het nog erger te maken dan het al was. Of dat het langer duurt dan gehoopt was. Zelfs àls je de goede backup hebt, is de schade van herstel en achterafpaniek vaak de grootste kosten- en verliespost. Het zijn ook zaken die je live moeilijk kunt testen. Niet echt handig om ergens een rm -rf te doen en dan eens te testen wanneer alles dan weer in de lucht is. Wèl ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha