Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-10-2023, 14:21 door Anoniem

Door majortom: Door Briolet: Doet een bank wat aan misdaadbestrijding, is het ook niet goed. Het Kifid vindt dat ING ook een e-mail had kunnen sturen. Als er met simkaarten geknoeid is, kan dit ook gebruikt zijn om het e-mail account te kapen. Mail is dan ook discutabel. Een brief is dan misschien wel de meest zekere manier. Daarnaast stelde de klant dat de bank de privacyregels schendt, doordat zij blijkbaar mee kan kijken op zijn telefoon. Anders had de bank volgens de klant niet kunnen weten dat de simkaart was verwisseld. Als de bank dat deed, zou de blokkade niet nodig geweest zijn. Dan wist de bank dat er nog steeds hetzelfde toestel gebruikt werd. Blijkbaar krijgt de bank alleen te horen dat het telefoonnummer aan een nieuwe simkaart gekoppeld is. Dat kan dan een toestel van kriminelen zijn welke het gelukt is om een telefoonnummer aan hun simkaart te koppelen. Toch blijft het vreemd. Voor zover ik weet gebruikt ING al een tijd niet meer de methode SMS als tweede factor. Ze bieden daarvoor een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha