Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-10-2023, 11:29 door Anoniem

Daarom is het ook zaak dat authenticatie voornamelijk bij de gebruiker blijft. Dus met totp of zoiets. Het is helemaal niet aan de orde of de ING weet of jij je telefoonnummer wijzigd. "totp ofzo" biedt dan slechts deels soelaas, maar tegelijkertijd meer kwaad dan goeds. Lees jouw eigen credo nog eens: het is zaak dat authenticatie voornamelijk bij de gebruiker blijft. Dat is dus precies wat hun credo eveneens is. Ik ben klant en allerminst fanboy van ING, maar een aantal dingen doen ze voortreffelijk. Nu is deze fraudebestrijding is niet "voortreffelijk" te noemen, maar toch wel erg goed als je het van de andere kant bekijkt. Ik als ondernemer kan er in elk geval best wel een dagje geduld voor opbrengen. Moest je maar eens niet in de laatste minuut je verplichtingen voldoen; geld sturen aan degene die dat toekwam, waar je een kwartaal de tijd voor had. Als ING haar bank blokkeert nadat een klant een SIM wisselt, hoort dit in de overeenkomst duidelijk vermeld te staan, net zo goed als ik wanneer ik een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha