Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De klant kan wel een een beroep doen op herstel van foute persoonsgegevens volgens de AVG en ING dient dat gewoon uit te voeren. Het doet het er niet toe dat de fout in een sub-subsysteem zit. Die beleidskeuze bestaat er uit dat ze de software hebben laten maken in 2020 door een internationaal team (o.a. Pools en Spaans) dat niet meer bestaat. De ontwikkelaars zijn weer vertrokken. Dat zijn de "bedrijfseconomische redenen". https://itdaily.be/blogs/reportage/een-blik-achter-de-schermen-bij-ing-app De volgende keer gaat Kifid misschien besluiten dat het tegoed op de bankrekening niet juist hoeft te worden weergegeven. De centen verdwijnen en de overmaakdatum wordt aangepast naar gisteren, eergisteren en een week geleden. Het tegoed mag ook dat van gisteren zijn. De naam van de tegenrekening mag worden ingekort. Allemaal prima, toch? In de interne systemen staat het correct, dus mag het. Iets met glijdende schaal en de wiens brood men eet.
Beschrijf je klacht (Optioneel):