Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
ABN AMRO pusht zelf klanten om alles online te doen en om "met één klik" (hoi!) zaken "snel" te "regelen". Alsof daarmee kostbare seconden tijdwinst te halen vallen. Die zogenaamde tijdwinst gaat ondertussen honderd keer verloren door alle ruis en onduidelijkheid die het baggersysteem van ABN AMRO veroorzaakt. De bank beweert ook, net als alle Nederlandse banken, dat betalen met contant geld "meer tijd kost", wat gel*l is als je mensen bezig ziet met klungelen met hun pasje of mobieltje aan de kassa. Nu wil ABN AMRO de fysieke identifier voor internetbankieren gaan uitfaseren, terwijl die juist bescherming biedt tegen haast en onoplettendheid. Je moet namelijk een paar knopjes indrukken op het fysieke apparaatje. Bovendien valt dat apparaatje niet te hacken want het is... een fysiek stand-alone apparaatje. Supergoedkoop in de productie, want ze zijn allemaal hetzelfde en je kunt er niks mee zonder je bankpasje. Maar dat mag straks dus niet meer van ABN AMRO. Dus ABN AMRO jaagt klanten de haast en ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):