Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-11-2023, 18:56 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Goed dat ze daar mee stoppen! Bijvoorbeeld bij ING zijn er veel meer factoren. Naast pas+pin waarmee je alleen kunt betalen heb je usernaam+password+2nd_factor waarmee je op de site kunt inloggen om geld over te maken of om de settings van je pas te veranderen. Bij ABN verander je je settings via authenticatie met de pas zelf. Wie de pas heeft, heeft alles. Heeft iemand mijn ING pas en PIN dan kan ie alleen maar tot de ingestelde limiet geld opnemen of betalen, verder niks.En nu wordt je telefoon gejat met pin. Ja echt een betere oplossing. En hoezo pin afgekeken bij supermarkt de code van identifiers hoeft helemaal niet gelijk te zijn aan je pincode. "hoeft niet" maar dat IS wel zo! De pin je je gebruikt bij de supermarkt is dezelfde als die je op de ABN e-dentifier in tikt om toegang te krijgen tot je rekening. En "telefoon", niks telefoon! Ik heb van de ING een aparte identifier die ik nooit mee neem, heeft met mijn telefoon niets te maken. Dat ding is gekoppeld aan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha